Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Om in staat te zijn om te filosoferen met kinderen en/of jongeren, of om het vak filosofie te kunnen geven, moet de leerkracht over de nodige voorkennis beschikken. Dit boek wil daar een hulpmiddel bij zijn. Het richt zich tot de (toekomstige) leerkrachten en leert hen de vaardigheden voor het filosoferen aan.
Decroos, Johan. --- Niet-confessionele zedenleer --- Basisonderwijs. --- Secundair onderwijs. --- Didactics of secundary education --- Didactics of philosophy --- filosoferen met kinderen --- lager onderwijs --- Didactics of primary education --- SO (secundair onderwijs) --- #SBIB:1H10 --- #SBIB:37H0 --- didactiek --- filosoferen --- filosofie --- 476.8 --- 478.9 --- Didactische werkvormen --- Filosoferen met kinderen --- Filosofie --- Kleuteronderwijs --- Lager onderwijs --- Lerarenopleiding --- Secundair onderwijs --- 456.8 --- 458.9 --- Analytische filosofie --- Basisonderwijs --- Debat --- Didactiek --- Discussie --- Filosoferen --- Filosoferen-klas --- Kringgesprek --- Levensbeschouwing --- Socrates --- 100 )* FILOSOFIE --- 110 --- filosofie (ler) --- filosofie: kinderen --- 485.99 --- Filosoferen met jongeren --- Filosoferen met kinderen; ba.o. --- Filosofie ; kinderen --- 694 --- Filosofie: inleidingen en algemene overzichten --- Pedagogie --- didactiek basisonderwijs - geestelijke stromingen --- Overige vormingsgebieden --- Vormingsgebieden --- Overige bijzondere onderwerpen --- Esthetica en filosofie --- toegepaste filosofie --- PXL-Education 2014 --- didactiek van de filosofie --- basisonderwijs --- Filosoferen met kinderen; ba.o --- Denken --- Jeugd --- Levensbeschouwelijke opvoeding --- Oudheid --- China --- Romeinse Rijk --- Hellenisme --- Griekenland --- Hellas --- Film --- Literatuur --- Muziek --- Schilderkunst --- Tekenkunst --- Vlaanderen --- Vlaams --- Emigratie --- Vrouw --- Jongere
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|